Innsjekk med Newsec AS

Du får som regel bare én sjanse til å gjøre et godt førsteinntrykk. For arrangementer, skjer førsteinntrykket allerede ved påmelding, men man får en ny sjanse i døra. Vi ønsker å tilby våre arrangører et komplett og helhetlig påmeldingssystem, og gjøre håndteringen av arrangementer enklest mulig.

Billettering og innsjekk fungerer slik:  

Påmelding gjøres som vanlig på din påmeldingsside, deltager betaler med VIPPS eller kort. Deltageren mottar en ordrebekreftelse med billett (QR- eller strekkode), som kan printes ut eller fremvises på mobiltelefon.

Under arrangementet skanner arrangøren inn deltagerens QR- eller strekkode med appen ‘Participant’. Du kan også bruke strekkode-leser og PC med nett-tilgang, da kan du også bruke printer for navnelapper. Har deltageren glemt billetten eller telefonen sin, kan du søke opp deltagere med navn, og sjekke de inn uten QR-koden.

Under arrangementet vil du som arrangør hele tiden ha oversikt over deltagerne. Dette
er informasjon som er enkelt å se i appen. Etter arrangementet er ferdig vil du
stå med en total oversikt over oppmøte, og dermed ha mulighet til å ta ut
rapporter til evaluering, diplomer og lignende.

Se video:

Vi hjalp nylig Newsec AS med deres Oktoberfest. Vi filmet prosessen, og forklarer hvordan du kan gjøre innsjekk med Deltager.no

Fortell oss gjerne hva du tenker om prosessen i kommentarboksen under!

Legg igjen en kommentar

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Siden 2003 har vi levert online påmeldings- og betalingsløsninger.

Vårt nyhetsbrev

Vær blant de første som hører om våre nye funksjoner og tilbud.

Hjelp?

Sjekk gjerne ut våre supportsider som besvarer det meste man kan lure på.

Copyright © 2019 Betingelser og bruk | Personvern | Cookies